Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Retama raetam (Forssk.) Webb (Εχίνωπας)

Οικογένεια: Φαβίδες ή Χεδρωπά
Retama raetam (Forssk.) Webb
Retama monosperma: a native of Spain and Portugal, is found occasionally in ruderal habitats in the Aegean area, persisting from cultivation for ornament but doubtfully naturalized. It is a slender, much-branched shrub with pendent twigs, lax racemes of white flowers and a 1(–2)-seeded legume. A similar species of W Mediterranean origin, R. raetam (Forssk.) Webb, has been reported to invade semi-natural habitats in Attiki.
Ο Σταύρος λέει ότι μια πρόσφατη μελέτη για τα Retama της Αττικής δείχνει ότι όλες ανήκουν σε αυτό το είδος και όχι στη Retama monosperma. Επιμένει να βγαίνει μέσα στα αμπέλια, παρα τα φρεζαρίσματα. Και σε άλλες ηλιόλουστες τοποθεσίες. Φυτό επιγενές (η καταγωγή του είναι μάλλον απο Μαρόκο) και μάλλον απο αυτά που εξαπλώνονται επικίνδυνα (σε μερικές χώρες είναι επικυρηγμένο). Περισσότερες πληροφορίες στα Χλωρίδα μαςΦυτολόγιοgreekflora.grFlora of Greece.
Retama raetam
Retama raetam
Retama raetam



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένουμε τα σχόλιά σας.